Treningi Personalne


Pilates na macie

Ćwiczenia wykonywane są zarówno bez użycia żadnych sprzętów, jak i ze wsparciem małych sprzętów Pilates.

 

Pilates  Reformer + Tower

Trening odbywa się na tzw. "Łóżku" (Reformer) z Pilates Tower dającym możliwość uzyskać tym samym pół-Caddilac. Do części ćwiczeń wykorzystywane są również takie sprzęty jak Spine Corrector oraz Ladder Barrel.

Pilates małe i duże sprzęty

Jest to opcja mieszana pozwalająca uzyskać jeszcze lepsze efekty ćwiczeń. Część treningu odbywa się na dużych sprzętach, część na małych w zależności od Twoich potrzeb.

 


ROZCIĄGANIE

Trening skupia się na zwiększeniu mobilności stawów, rozciągnięciu mięśni i rozluźnieniu powięzi. Do ćwiczeń często wykorzystywane są dostępne w Studio sprzęty, by sprostać Twoim możliwościom.

Interwał

Trening przeznaczony dla osób mających na celu spalenie tkanki tłuszczowej lub/i poprawienie wydolności organizmu. Wciąż duży nacisk położony jest na technikę wykonywania ćwiczeń. Często jest to dodatkowy trening obok lekcji Pilates, która przygotowuje ciało pod kątem poprawnych wzorców ruchowych.

Relaksacja i ćwiczenia oddechowe

Idealny sposób, by lepiej zrozumieć swoje ciało, uwolnić napięcia i emocje oraz zwolnić, gdy tempo Twojego życia zaczęło Cię przerastać. Czasem jest to najlepsze rozwiązanie na gorszy dzień. Innym razem świetny dodatek do jednego z wcześniej wymienionych treningów.